Ny innleggelse :(

Jaja, da blir det ny innleggelse på meg. Har klart meg helt siden 15 mai nå. Men fy som kroppen min er i opprør, jeg vil ikke inn på riksen nå!!!!!!!!!!!!!! Jeg aner ikke hva de har planer om der. Det jeg vet er at jeg ringte inn dit i går, fordi jeg nå har sett en klar tendens på at jeg får mer vondt når jeg ligger, bedre når jeg har vært oppe lenge. Jeg ringte inn for å få prate med legen min der, men dette måtte gå via fastlegen. Så da satt jeg i hele går og ventet på at ho skulle ringe opp att til meg. Da ho ringte, var det for sent å ringe riksen (er jo ikke noe akutt). Ho ringte innover tidlig i dag, og da prata ho med en lege på nevrokirurgen som ville legge meg inn. Mer vet jeg ikke… Jeg har pakka bag, men håper i det lengste å kunne reise hjem i morgen. Jeg håper de bare kan justere shunten min, og sende meg hjem. Jeg har ikke tid til å være på sykehus nå, jeg har fult av planer denne uka med konsert med kulturskula, juletrefest, og ikke minst så skal jeg og sønnen min, og ene assistenten min og ungene hennes til Oslo spektrum og se Putti Plutti Pott på lørdag. De skal jammen meg ha gode argumenter på nevrokirurgen i morgen for å holde meg der!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *