Smerteklinikk???

Nå er jeg endelig henvist til smerteklinikk 🙂

Det er leeeeeeeeeenge siden jeg skulle vært der! Etter dekompresjonen med duraplastikk jeg hadde i mars 09, mente nevrokirurgen da at jeg skulle på smerteklinikk. Han skreiv brev der han anbefalte dette, og la det sammen med de andre papirene da jeg skulle overflyttes til lokalsykehuset. Men da jeg kom på nytt sykehus, da hadde det begynt å lekke spinalvæske fra såret i nakken min, så det ble litt styr. Og i dette vart brevet med anbefalingen borte.

Etter dette har det ikke blitt noen henvisning. Alle har skylda på andre ting som må fikses først osv osv osv….. Har spurt flere ganger på riksen også om smerteklinikk, men det har alltid vært at de skal gjøre den og den operasjonen først, få trykket i hodet rett, og nå at jeg skal prøve å slutte med medisinene mine for å se om jeg blir bedre…

Men i dag tok fastlegen min tak. Jeg spurte ho om smerteklinikk, og ho ringte rett på lokalsykehuset for å spørre. Der tar de bare i mot folk med kreft, men de anbefalte smertemedisinsk institutt på Majorstua. Så nå er jeg henvist dit! Spennende å se hvor lenge jeg må vente, og ikke minst, om de har noe de kan hjelpe meg med!

Må bare krysse fingrene og håpe på at ting skal bli bedre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *