Nok ei helg går mot slutten.

Har hatt alenehelg denne helga, men vet ikke hvor det har blitt av den jeg.? Før helga mener jeg at jeg skal ha så mye tid, slik at jeg kan kanskje få ordna litt husting. Greit å gjøre slike ting når jeg bare har meg selv å tenke på, for blir jeg sliten så kan jeg bare sove etterpå. Men her sitter jeg og hele helga har gått til ingen ting fornuftig. En time att til jr kommer hjem nå, men jeg klarer nok å bruke opp den også til data og sosing 🙂

Jeg har masse jeg burde gjort, men det sitter langt inne å gjøre det. Nå når jeg er helt i ro har jeg det bra, men jeg vet at så fort jeg gjør bitte litt, så kommer hodepinen krypende att. Jeg er så utrolig lei å ha hodepine, så hver time uten skikkelig dundring i hodet er gull verdt.

Ene assistenten min hjelper meg med å vaske rundt til jul. Datarommet mitt skulle jeg ha rydda, slik at vi kunne tatt det denne uka. Men det er et rom som alt tenkelig blir putta innpå. Har alt brukt mange dager på å sortere div papirer og sette i permer osv, og enda er det langt att til det er ryddig. Det skal sies at en time med jobb for meg, er vel ikke så effektiv som en jobbtime for andre, men alikevel, ting tar tid! Er ikke så enkelt for andre heller å rydde i slike saker…

Sitter og tenker på at jeg burde rydda opp noen ting ute også. Massevis å gjøre! Er meldt snø i natt, og noen dager framover. Blir litt godt med snø også, for i natt har det vært -14,5 ute, så gjør ingen ting om det kommer litt snø og isolerer litt. Blir så lyst å koselig ute da 🙂

Nei, får prøve å gjøre litt nå da, 45 min att av alenehelga.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *