Snart kontroll på riksen

Er fortsatt ikke i form, så legen min sendte brev til riksen for et par uker siden med spørsmål om jeg kunne få kontrollen min raskere i stedet for å reise til lokalsykehuset for innleggelse., Har prøvd å unngå innleggelse på lokalsykehuset lenge nå. På torsdag ringte de fra riksen om at jeg skal inn på kontroll på onsdag 🙂 Skummelt, men blir godt å få pratet med en som kan noe om chiari og økt intrakranielt trykk. Sitter og noterer ned ting som plager meg og som jeg skal spørre om. Håper legen min har en god forklaring på ting, og at han har noe han kan gjøre for at jeg skal bli bedre, og helst så raskt som mulig. Håper han fortsatt skal følge meg opp, for føler jeg trenger noen å stille alle spørsmålene mine til. Og det er jo betryggende om ekspertene følger opp alt som har med shunten å gjøre, det er jo tross alt et “fremmedlegeme” de har plassert langt inni hjerna mi…

Har hatt alene helg nå, så nå har jeg samla opp att litt krefter og pågangsmot for nye 14 dager med sønnen min. Det går som regel bra de første dagene, men så blir det tyngre og tyngre å komme gjennom dagene etter hvert. Denne perioden blir jo veldig spesiell også, dette er de siste 2 ukene med sønnen min før jeg reiser på rehabilitering på Catosenteret. Må prøve å gjøre litt ekstra og kose oss litt ekstra mye da i tillegg til skole og lekser. Starta veldig sterkt med feiring av 1 års dag i familien i kveld, med masse folk, og flere unger. Kjenner det godt i hodet nå ja… Må prøve å få kommet oss på den nye knerten filmen også når den kommer. Og i tillegg så skal vi i barnedåp, så har litt å finne på. Er ikke noen grei tanke det at jeg skal være på Catosenteret i 4 uker uten å se sønnen min. Men jeg har vært der før, og vet at det er en super plass og tiden gikk fort sist gang i alle fall. Det er jo verdt all tiden det tar hvis jeg blir bedre av å være borte de ukene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *