Seier!!!

Sitter på nytt ute på plattingen min. I kveld er sola fremdeles oppe, men forbereder seg på å gå ned i Jotunheimen. Fuglene kvitrer, fjorden ligger blank foran Volbu, og alt er knall grønt og fint. I Jotunheimen er det fortsatt att en del snø, der den ligger fjell bak fjell bak fjell.
Det er så fint på denne tida!
Jeg skal kose meg med nystekt omelett. Fortjener det etter dagen i dag!
Vi reiste før 9 i dag, og har vært på Gjøvik hele dagen. Jeg og Hector gikk oss en tur til Fastland. Satt i skyggen av et tre, og kosa oss! Hector kunne nok tenkt seg en tur i vannet der, men han fikk ikke lov. Selv med lite trening i å være med på folksomme og trafikkerte steder, så fikk det veldig greit i dag! Han låg rolig ved siden av meg og bare fulgte med på det som skjedde rundt han. Er så glad i den hunden!
Hjem fra Gjøvik var det jeg som kjørte!!! 10 mil, med bykjøring og alt gikk helt knirkefritt! Er så utrolig godt at hodet og kroppen fungerer godt nok til å kjøre bil nå! For ett år siden kunne jeg ikke drømme om at det skulle bli så bra!

#chiarimamma #Gjøvik #vakrevariertevaldres #Valdres #sommerdag #tarlivettilbake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *