Grubler…

Endelig har jeg landa ute på plattingen. Så godt å komme ut til kjølig sommernatt. Pledd og levende lys, med radioen i bakgrunnen, sitter jeg her og skriver til dere.
Har vært en grå dag i dag, så har ikke vært ute. Har vært mye anna jeg har ordna med, så dagen har gått fort, og her er jeg med dundrende hode. Det slår ikke feil det. Gjør jeg litt mer enn å bare surre rundt uten mål og mening, så kommer garantert hodepinen.
Er vanskelig å sove om natta for tiden. Alt for mange problemer jeg skal gruble på da.
I dag tidlig kjørte jeg jr på skula. Han reiste på leirskule i dag. Han har bare gleda seg, men i dag var det nok litt sommerfugler også. Stor har han blitt også, så ikke tale om at jeg skulle få kos på skula før de reiste. Det er rart at han skal være borte hele uka, men jeg er sikker på at lærerne som er med passer godt på ungene på alle måter. Jeg håper så veldig at jr får ei uke med mindre hodepine enn han har hatt i det siste. Før helga sov han 4-5 timer etter skula, og det er jo ikke bra. Er bare så frustrerende at vi får så lite hjelp i helsevesenet… En 12åring med konstant hodepine burde de jo prøve å hjelpe, men føler ikke vi når fram…
Jeg og Hector har en del planer denne uka. Tror vi skal ut på noe hver eneste dag, og jeg har planer om å prøve å gå litt tur att. Vært lite av det de siste ukene pga mer hodepine att.
Andre ting gjør disse dagene veldig spesielle også…
Håper det blir mange, varme, lyse sommerkvelder fremover. Akkurat nå mangler jeg bare et glass med en god vin, men det får vente.

#grubler #chiarimalformasjon #hydrocephalus #hodepine #sliten #chiarimamma

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *