Lite som skjer…

Har vært her siden fredag formiddag, og har sovet nesten døgnet rundt… Holder meg våken noen timer på ettermiddagen på trass, ellers sover jeg.
På fredag tok jeg CT. Det er det eneste som har skjedd…
De ser det er ei lomme med infeksjon inni ryggen min, og væske der de har laga bedre plass til ei nerverot. Så legen sa faktisk at mine symptomer, og bildene stemmer. Nå venter jeg bare på at riksen skal gi tilbakemelding om videre forløp…

Dette er utsikta mi…. Heldigvis at de er redd for at jeg skal smitte andre. De har lagt meg på isolat. Godt å slippe å være på et 4 mannsrom. Er sliten nok av mitt eget selskap jeg…  Jeg sitter akkurat mens jeg eter mat, ellers ligger jeg her… Er så vondt å sitte. Er vondt å gå også…

Spent på hva som skjer i morgen…

4 thoughts on “Lite som skjer…

  1. Hei Alex.
    Har visst ikke skrevet på lenge jeg… Joda, det har gått greit. Stod på antibiotika i mange uker, og har hatt lang periode på å komme litt tilbake til hverdagen att. Ikke blussa opp noen infeksjon, men har en hevelse på ryggen som endrer seg med min aktivitet og stilling. Sliter fortsatt med å sitte, men det bedrer seg sakte, sakte.

  2. Hei, har du en mail jeg kan kontakte deg på? Da jeg er lei av å vente på riksen og ikke bli tatt alvorlig. Og vurderer klinikken i Barcelona, men vil gjerne snakke med deg om det først om det er greit?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *