Jula nærmer seg

Søndag var 1 søndag i advent. Ingen overraskelse det regner jeg med.

Jeg hadde sett på nettet at det var julemarked på Maihaugen den dagen. Jeg synes det såg så koselig ut, så det er ganske lenge siden det ble avtalt med ei annen at vi skulle reise dit på søndag.

Ja, det var koselig på Maihaugen. Det var MANGE utstillere, og mye å se på. Likevel så kom ikke julestemningen slik jeg hadde håpa på… Tror det er snøen som mangler for å få den på plass. Nå har det kommet att litt snø hjemme, men er ikke mye til å være desember. Snø må liksom til for at det skal føles som jul for meg. Husker så godt hvor rart det var for 12 år siden. Da stod jeg på barsel på sykehuset i Fredrikstad med en nyfødt jr i armene og såg ut på husene. Det var så veldig feil med adventstjerner i vinduene, og grønn plen…. Det kom snø det året også, slik at det var ordentlig julestemning noen dager før jul.

I dag baker jeg til bursdagsfeiring for jr. Ett selskap i morgen, og et på lørdag. Det går med noe krefter på å ordne i stand, men er jo kos å gjøre litt for gutten min! Han planlegger stort at han skal ha minecraft kake, så får se hva vi får til i sammen i kveld.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *