Nok ei sittende natt…..

Nå er jeg lei! Hodepinen vil ikke gi seg nå…. Har hatt flere dager/netter med hodepine nå, så nå synes jeg det er på høy tid med ei pause!

Har inntatt ene stolen på hytta. Sov her i natt, og skal prøve å sove denne natta også. Har så vidt lagt meg ned i dag på sofaen for å strekke meg ut, men da tetter hodet seg til, og hodepinen dundrer enda mer….

Hvorfor skal det være så vanskelig å få hjelp? Reiser jeg på legevakt, ender jeg på lokalsykehuset, hvis de i det heletatt gjør noe.

Kontakta riksen i går, men der skal det bare legges en lapp på kontoret til legen min, og håpe på at ho ikke har høstferie, eller har starta med permisjon…. Så med andre ord kan det gå leeeeenge før jeg får noen tilbakemelding fra riksen. Det jeg konkret spurte om nå, var om de kunne være så snille å i det minste sjekke shunten min for hvilken innstilling den står på. Har den endret innstilling, så er det jo en grei måte å kanskje bedre hodepinen på, for da kan de bare justere den tilbake til der den egentlig skal stå.

Til tross for hodepinen så gjennomførte vi turen vi hadde planlagt i dag.

Var ikke lange turen, og det var kortere og mindre slitsomt enn jeg huska fra sist. Sist gang jeg var på toppen er for to år siden, den gangen med krykker og en vanskelig venstrefot. Må være bra tegn at ting blir enklere 🙂

 

 

#chiari #hydrocephalus #vannhode #klippelfeil #hodepine #sitteåsove #sliten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *