Tur – UTEN krykker!

I går kveld var jeg og jr på tur. Det var så fint ute med sol, så da hjemme sykepleien hadde vært her og skifta på såret, gikk vi ut. Akkurat da vi skulle gå, gikk sola ned, men var fint å gå likevel.

Å “gå tur” er vel egentlig feil valg av ord. Normale folk vil jo ikke si at det er en tur det vi gikk i går kveld. Gikk noen meter lenger enn sist gang jeg gikk tur her. Forskjellen var at i går brukte jeg ikke krykkene mine! Krykkene har vært med meg på det meste siden november, så godt å kunne gjøre litt uten krykker nå. Er nok ikke ferdig med å bruke krykkene, men ting fungerer bedre!

Hadde et par ganger jeg holdt på å falle til venstre da vi fikk. Heldigvis gikk jr på den sida, så det gikk bra. Veien var ujevn der jeg hadde problem, og kanskje konsentrasjonen min svikta litt, og da var jeg plutselig litt på tippen. Heldigvis at jeg ikke falt, og ikke så ustø at jeg fikk rykka skikkelig i såret mitt heller. Venstre foten min var egentlig grei da vi gikk også. Subber jo litt, men ikke slik at det var så plagsomt.

Så nok en ting som driver og retter seg etter operasjonen i Barcelona!

Etter turen i går fikk jeg en del vondt. Låg på sofaen og hadde det ikke noe godt. Hadde ikke bare vondt der såret er, men hadde vondt langt utenfor også. Jeg vet jo at såret er mye større inni, enn det som synes utenpå. Hodet var også skikkelig vondt i går kveld. Slitsomt med alle smerter, men det må vel bli bedre snart! I dag er ikke såret mer vondt enn “normalt”, så greit at har gått seg til i løpet av natten.

#chiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #skoliose #tetheredcordsyndrom #spinabifidaocculta #filumterminale #tur #nyemål #seier #hodepine #smerter #talivettilbake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *