Bærtur

Har blitt lite skriving på meg her inne i sommer. Det har vært så mye problemer som har holdt hjerna mi opptatt. Hodepine osv har vært ganske så bra i sommer. Eller, har jeg to bra dager etter hverandre, så føler jeg at jeg har hatt det bra en evighet. Jeg hadde mye hodepine rundt da skula slutta, ellers har jeg hatt lite hodepine i sommer. Har jo tatt hensyn osv, så har jo ikke levd et “normalt liv”, men jeg har hatt det bra på den måten. Det andre som har tatt all oppmerksomhet siden april, blir bare verre og verre. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og hvordan jeg skal få fram mitt syn på det…. Så i natt sov jeg fra kl 5… Ligger bare å grubler og grubler, men hjelper det? Nei, det er jo bare jeg som blir sliten og dårlig av det…

Men tilbake til i dag….

Jeg har vært på multetur i dag! Andre turen i år. Var med mor mi i dag. Vi var ikke så langt fra bilen, bare mellom 100 og 200 meter, men det er nok for meg. Gå i myr er utrolig slitsomt!

Jeg brukte mye mer tid på å hvile, enn å plukke. MEN jeg var ute på “tur” i flere timer i ettermiddag 🙂

Vart litt bær også på meg, 1200 g med multe. Det blir godt utover vinteren. Rørt multesyltetøy, og multekrem i jula. NAMNAM

Sleit med hodepine i dag. Uvant å ha så mye vondt som jeg hadde i dag, etter en fin sommer. Kjentes ut som jeg fikk noe stukket inn under bakhodet. I tillegg har jeg slitt mye med at jeg blir kvalm når jeg blir sliten i sommer. Så det var å gå et par meter, og plukke 2 multer, så var jeg kvalm. Men det vart en del multe for det med stahet og OxyNorm innabords.

God følelse at jeg klarer dette! Den følelsen er god, så lenge jeg ikke tenker på hva “alle andre” gjør og klarer. Men må vel innse det, jeg er ikke slik jeg skulle være. Må bare lære meg å leve med det at helsa mi setter mange begrensninger. Det er vanskelig å klare å godta det…

 

#hodepine #chiari #multetur #myr

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *