Ikke i form…

Nok en dag med elendig form er over.

Var hos legen på onsdag. Ut fra crp da, og at jeg hadde kjempe vondt i hodet, feber og øm rundt shunten, ringte ho riksen. Da skulle vi se an crp til i dag. I dag hadde den gått ned 3, så da er det å vente til mandag. Uff er så lei!!!!

Da jeg var hos legen på onsdag hadde jeg sinnsykt vondt i hodet, eller akkurat da jeg var der hjalp oxynorm bitte litt, fikk hodepinen ned fra 10 til 7 kanskje. Men gikk ikke lenge før den var helt forferdelig att. Hver gang jeg satte foten i bakken kjentes det ut som alt inni hodet rista. Bare sønnen min gjorde noe, så klikka det i hodet mitt. Alt stoppa opp, og jeg klarte ikke å komme videre. Helt forferdelig!!!! Den dagen var kjempe ille, men tror det hadde sammenheng med at jeg og assistenten min hadde vært og handla noen småting i noen butikker tidligere på dagen. Starta med veldig hodepine på tirsdags kvelden. Putta innpå oxynorm da, og da jeg la meg, var oppe på natta for å ta oxynorm, tok om morgenen, og tok før jeg skulle til legen. Var først den siste som hadde litt virkning på hodet. Men hva skal jeg gjøre, har jo ikke noe annet som virker. Oxynorm virker en del ganger, og da må jeg jo prøve. Har ikke tatt oxynorm de to siste dagene. Har stort sett ligget på sofaen og sovet.

Jeg får ikke gjort noe. Gjør jeg noe annet enn å sitte/ligge i ro, så protesterer hodet mitt. Jeg er SLITEN! Og sur…

Livet føles håpløst akkurat nå.

 Ingen ting som gjør meg glad om dagen.

Er så lei av å være syk!

Lei av all uvisshet!

Lei av å ikke føle at jeg stoler på folkene rundt meg….

Fastlegen min har bare sett på crp. Har ikke sett på shuntforløpet for å se om jeg er rød der. Ikke så lett for meg å se innimellom alt håret som har kommet der. I dag ringte ikke legen riksen heller, fordi crp hadde gått ned med 3. På onsdag tok legen blodtrykket. Det var en del høyere enn normalt, men ho sa det var normalt.

I går var jeg sikker på at jeg måtte til riksen i dag, for føler meg absolutt ikke frisk. Jeg pakka til og med ferdig bag, slik at jeg slapp å stresse med det hvis det ble oslo tur. Den bagen får stå, er ikke sikker på at jeg ikke trenger den enda.

Hvorfor kan jeg ikke feile noe som legene har litt bedre greie på????

Hvorfor skal jeg føle at jeg er så alene med dette???

Ingen som skjønner hva jeg prater om føles det som…..

Når jeg får vært og sjekka crp att på mandag, og hvis den ikke har gått ordentlig nedover, så ringer jeg hydrocephaluspoliklinikken på riksen. De er supre! Der får jeg prate med sykepleier som kan noe om dette! Noen som kan vurdere hva dette kan være, og hva jeg bør gjøre! Er så glad for at de finnes!!!!!!

 

 

#chiari #arnoldchiari #chiarimalformasjon #acm #hydrocephalus #vannhode #vpshunt #hodepine #shuntinfeksjon #leiavåværesyk #oppgitt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *