Er det mulig???????

Lurer på om det er mulig å ha et slik liv…..???

I dag fikk jeg veldig vondt i hodet av å raspe gulrot til middagen!!!!

Det kan jo ikke være mulig at så lite skal føre til så mye mer vondt! Det var bare tre gulrøtter liksom… Hadde det vært kjempe mange så hadde jeg forstått det, men jeg måtte kaste inn håndkle etter 1,5 gulrot. Skikkelig nedtur var det. Hadde heldigvis mor mi her, så ho overtok raspinga. Men det er jo ikke noe tungt arbeid av noe slag, så skjønner ikke noen verdens ting jeg….

Ellers har jeg nå hatt konstant hodepine i over to uker. Ble slik etter siste nedtrappinga mi av nozinan. Mister pågangsmotet jeg når det blir slik. Lei av å være syk jeg nå. Nå nærmer det seg 4,5 år siden jeg fikk diagnosen, og etter det har jeg hatt 13 operasjoner, 12 av de i hodet…. Hadde jeg enda blitt bedre så hadde jeg sett litt lysere på ting. Men jeg føler at det ikke blir noe bedre. Det som har blitt bedre, er min venstre fot som nå lystrer litt bedre. Men det er fordi jeg blir totalt utslått når jeg har hatt narkose. Da slutter kroppen min å fungere, spesielt ille blir venstre sida mi da. Ingen har kunnet gi meg noen forklaring på hvorfor jeg blir slik. Men det er jo greit så lenge det går over, etter uker og måneder. Men helt bra blir ikke venstre fot og arm, for de har det skjedd noe med under en av operasjonene mine. Hadde det bare vært venstre sida mi som er problemet…… Men nei, det er visst nok av problemer. Nå er det hodet som setter stopper for det meste.

Sliten og lei jeg nå.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *