Forandring fryder!

Jeg er SÅ lei å være så mye hjemme. Den siste måneden har jeg ikke kunne kjøre bil pga medisiner heller, og har virkelig følt meg fengslet.
Jeg har vel arva noen ommøblerings gener fra bestemødrene mine. Har ikke tall på alle gangene senga og skrivepulten min ble flytta rundt på rommet mitt da jeg var ung. Eller er det nå jeg skal si yngre? Har ikke blitt lei ommøblering etter jeg ble voksen heller… Det er som regel stua som får gjennomgå. Det er jo i stua jeg tilbringer absolutt mest tid. Enkelte perioder er det stua som har fungert som eneste sted jeg har kunnet sove også. Jeg er lei sofaen min. Den har vært utrolig mye brukt de siste 9 årene. Det samme med godstolen. Godstolen jeg nesten ikke sitter i lenger, fordi i nesten 2 år var den det eneste stedet jeg kunne hvile. Kjøpe nye møbler er dyrt. Jeg må i stedet bruke pengene på å få en kropp og helse jeg kan leve med.
Kjøpte meg en “ny” kosestol her en dagen. Så mye bedre å sitte i, mest fordi jeg ikke har vært “tvunget” til å bo i den.
Da strikkinga gikk på tverke for ørtende gang i dag, ble det nok. Da vart det ommøblering i stedet. Alt i stua har vel bytta plass, og bordet på kjøkkenet bytta plass med spisestuebordet i stua.
Noen ganger er det nok å bytte ut litt lys og pynt, i dag vart alt stokka om.. 
Har laga meg en kosekrok med den nye stolen. Kanskje jeg da får litt avstand fra sofaen min att.
Alt hjelper på humøret. I alle fall for ei periode. At kroppen og hodet har vært ille i kveld, det er det jo en naturlig forklaring på. Og da er det “greit” med ekstra smerter.

#chiarimamma #chiari #tilbaketillivet #ommøblering

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *