Hvordan ender dette?

Etter oppfordring fra legen, skulle jeg være flink jente i dag. Legen mente jeg skulle prøve å være mye i aktivitet. Så hadde på meg joggeskoa og tok med meg hunden på tur.

2 km vart turen. 2 forferdelige km…

Til jeg kom på hovedveien hadde jeg skikkelig vondt i rygg/hofte/bekken. Kall det hva dere vil. Det eneste jeg vet er at det er skikkelig vondt…
Jeg begynte å slepe med meg venstre foten da jeg gikk også. Hadde masse pauser der jeg satt på autovernet for å hvile. Bare måtte sitte, for alt var så vondt at jeg klarte ikke stå lenger. Føttene dirra også så jeg vurderte på risikoen om jeg datt der jeg stod. Da ville mest sannsynlig hodet komme uti veien, ut i trafikken. Akkurat der og da tenkte jeg litt, hvorfor ikke? Hadde vært godt å være ferdig m å ha så vondt…
Jeg mener jo egentlig ikke det, men akkurat der og da hadde det ikke vært så ille.

Fikk skyss hjem. Så slik har jeg stranda i sofaen… Heeeelt utslitt og kjempe vondt…
MEN jeg har vært “flink jente” i dag, selv om det føles heeeelt feil akkurat nå…

#chiari #chiarimamma #smerter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *