Innsamling er starta…

Nå har jeg gjort det… Jeg har starta innsamling for å få til operasjon til jr…
Ekkel følelse å gjøre det, men ca 200 000 kroner er veldig mye penger. Og enda verre er det å tenke på at jeg bruker 400 000 kr på operasjoner på ett år!
Hadde jeg kunne jobba, hadde det vært greiere å låne penger. Da kunne jeg bare jobba litt ekstra om økonomien skranta. Med hodet mitt er en evt jobbhverdag uendelig langt unna, om jeg noen gang kommer dit. Og uføretrygd blir en ikke akkurat rik av!

Håper mange av dere kan hjelpe oss å gi jr muligheten for et bedre liv! Jeg føler det haster med operasjon, for til lenger det går, til flere symptomer vil han få. Og til lenger symptomene har vært, til vanskeligere er det for kroppen å komme seg tilbake til normalen…
Jeg har ikke samvittighet for å di til jr om 10 år; sorry, men jeg gadd ikke bruke 200 000 kr på deg, så du får leve resten av livet med problemer….
Jeg kan bare ikke la han bli enda dårligere nå! Når jeg ser hvor effektiv denne operasjonen har vært på meg, forventer jeg å få en tilnærma frisk gutt etter operasjonen.

Tusen takk til dere som bidrar, og tusen takk til dere som deler dette innlegget, og facebooksida vår!

#filumterminale #chiarimamma #institutchiaridebarcelona #operasjon #Barcelona #innsamling #hjelp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *