En vrien overgang

Da jeg var hos legen for tre uker siden, mente han jeg burde over på smerte plaster. Tidligere har jeg jo stått på opiater i to år, uten at plaster har vært tema. Denne legen mener jeg bør bruke plaster nå når jeg har brukt opiater siden slutten av august.

Var jo egentlig grei tanke det. I teorien skal jo plaster gi jevnere smertelindring. I teorien….

Jeg sliter så veldig med å få plasteret til å sitte på de 72 timene det skal sitte før det skiftes.
EN gang har det sittet de timene det skal. Da hadde jeg abstinenser nesten hele siste døgnet, så tror kanskje det virka veldig dårlig på slutten….

Første plaster jeg måtte skifte i går. Hadde prøvd uten ekstra plaster til beskyttelse utenpå. Blir sår i kantene av det ekstra plasteret, så hadde vært greit å kunne slippe det….

Mitt andre skift i går….
Denne gangen var det blitt fuktig under plasteret… Eneste grunn jeg ser det ble slik, var de 2 milene hjem i bil etter handletur i går. Da hadde jeg så vondt for å sitte, så jeg nærmest stod sidelengs i setet, og svetten rant på ryggen…
Plasteret skal en kunne dusje og bade med, og de skal i teorien fortsatt sitte godt….

I går festa jeg plasteret oppå skulderen. Det sitter fint fortsatt, så håper det holder denne perioda. Greit å se om jeg får abstinenser på slutten denne gangen også…

#chiari #chiarimamma #hydrocephalus #prolaps #smerter #smerteplaster

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *