Kommer jeg noen gang dit att???

I dag er det ett år siden jeg fikk gjennomført en stor drøm. Jeg kom meg på toppen av Rundemellen. Hadde vært utenkelig i så mange år, men i fjor greide jeg det!

Planen var jo en ny tur nå i høst…
Nå tviler jeg på om det er gjennomførbart…

Har i sommer fått tilbake div symptomer, og nå har venstre foten starta å trives utrolig godt i nærkontakt m bakken, absolutt hele tiden….

Jeg subber så når jeg går nå. Var en tur på Fagernes både i går og i dag, og foten subber. Tepper i butikker, og steiner på veiene har på nytt blitt et problem… Da stopper foten opp, eller sparker borti… Heldigvis så er fortsatt balansen min god, så det går bra. Likevel så er det så mye mer slitsomt å gå på denne måten, og jeg blir så lei meg og frustrert… Har fått skikkelig vond klump i magen av dette.

Livredd dette skal bli min nye hverdag att…..

#chiari #tilbaketillivet #chiarimamma

4 thoughts on “Kommer jeg noen gang dit att???

  1. Du må ikke tvile på om du klarer og fullføre eller ikke! du har allerede klart det 1 gang! da klarer du det som en lek 2 gang! 🙂 kjempe bra at du følger drømmene og NÅR di!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *