Hva skjer nå???

Ser med gru tilbake til forrige innlegg… Det var jammen lenge siden! Sorry…

Disse månedene siden starten av mai har inneholdt både nedturer og oppturer. Kommer tilbake med mer etter hvert om alt som har skjedd. Det siste jeg skreiv var om sommerfølelsen. Nå er sommeren offisielt over. Ingen vei tilbake, høsten har kommet.

Juni var oppturens måned. Jeg følte jeg var i himmelen! Jeg hadde til sammen 17 dager jeg kategoriserte til mild hodepine! EVIGHETER siden jeg sist hadde så mange grønne dager! Jeg såg lyst på sommeren. Med påfyll av botox i starten av juli, tenkte jeg at dette kom til å bli en super sommer. Teoretisk skal jo botoxen virke bedre og bedre for hver gang, så 17 grønne dager burde slås til de grader… 

I min vurdering deler jeg dagene inn i farger ut fra smerteskalaen 0-10 der 0 er ingen smerte, 10 er verst tenkelig. Gul har jeg på ca 5-7, grønn 1-4/5 og rød 7/8-10.

Juli kom og gikk. 17 dager var nå blitt gule, og bare 4 dager var grønne… Nedtur til de grader! Samtidig så kom det snikende ulike symptomer. Symptomer som hadde vært borte siden operasjonen for to år siden. De første symptomene merka jeg ikke før i etterkant da kraftigere symptomer hadde kommet. Først da kom jeg på at jo, var jo litt andre ting som hadde dukka opp også i løpet av sommeren. 

Livredd og bekymra ble jeg. Var dette starten på å bli slik jeg var på våren 2015? Var det bare 2 års pause fra all elendigheta jeg fikk? Fikk jeg bare lov å lukte på et friere og bedre liv, for så å måtte ned i den gjørma jeg hadde kava i så mange år?

Masse spørsmål, og få svar…

Disse spørsmålene opptar fortsatt hodet mitt mange ganger hver eneste dag.

Hva skjer nå????

 

 

#chiariamamma #chiari #hodepine #hodepinedagbok #symptomer #hvaskjer #hydrocephalus #botox #tnedtur

2 thoughts on “Hva skjer nå???

  1. Hei
    Har forsøkt å sende deg Mail, men får opp feilmelding på adressen.
    Hvilken adresse kan jeg nå deg på?
    Lurer på hvordan du likte sykehuset i Barcelona

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *