Enda et steg i rett retning!

Nå nærmer det seg to døgn siden jeg tok sterke smertestillende sist. Hodet har blitt gradvis bedre i noen dager nå, så har gradvis brukt mindre medisiner også. Likevel er abstinensfølelsen der, også denne gangen. Heldigvis ikke like ille som i vår/sommer, men kjenner det nå også. Spesielt når ting er rolig rundt meg, og jeg kan “kjenne etter”, selv om jeg prøver å unngå det.
I kveld fikk det meg ut på tur faktisk! Så kom noe godt ut av det også.
Tok med meg gutta mine på sparktur i måneskinnet. Hadde det gøy vi!

Tror endelig timene hos naprapat og akupunktør begynner å hjelpe! Da jeg lekte nålpute sist, sa ho at ho satte nåler for bla å drenere væske, det hadde visst blitt gjort uka før også. Det forklarer jo kanskje det at jeg endelig kan ligge flatt att, uten å få det evige trykket i hodet…
Håper dette er starten på en POSITIV sirkel, der noe bedrer seg, og stadig drar med seg andre ting i positiv retning!
Håper! Håper! Håper!
Denne nedturen har vært tøff, etter å ha kjent en smak av et bedre liv i sommer… Nå krysser jeg fingrene for bedre dager!

#chiarimamma #tilbaketillivet #chiari #hydrocephalus #hodepine #abstinenser

2 thoughts on “Enda et steg i rett retning!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *