Funker dette???

I desperasjon etter å få det bedre, har jeg i dag vært på akupunktur.
Om det virker gjenstår å se. Hva skal jeg gjøre da, når eneste offentlige tilbudet er smertestillende, som virker bare delvis?
Blir jo ikke friskere av å kamuflere smertene…
Så inntil det offentlige har noe å tilby som kan hjelpe meg, går jeg nå til både naprapat og akupunktør.
Naprapaten har fått noe til å bli bedre, og om nålene fikser noe, så er jeg enda et steg nærmere et litt bedre liv.
Mitt store håp er at nevrologen jeg skal til på Sandvika nevrosenter om tre uker kan hjelpe meg.
Få meg litt videre, og få lindra plagene.
Livredd for å håpe for mye. Blitt skuffa så mange ganger…
Desperat etter å få tilbake en bedre hverdag att, gjør jeg snart hva som helst… Sier noen til meg på en overbevisende måte at det hjelper å ligge naken i snøen ei natt, ja, så er det mulig jeg prøver det også, bare for å ha prøvd “alt”. Så sorry naboer, om dere ser meg ligge naken i snøen en morgen, så er det bare jeg som må prøve ALT!

#hodepine #chiarimalformasjon #hydrocephalus #iih #naprapat #akupunktur #chiarimamma

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *