Ett lite mirakel!!!

Miraklenes tid er ikke forbi!!!
Jeg har vært hos fysio att i dag. Der “lekte” jeg meg med balanseøvelser på sånn blå balansepute.

Med tanke på at jeg i fjor sommer noen dager kunne slite med å holde balansen mens jeg gikk inne på butikken, er bare å stå på balansepute et stort skritt. Det ble passert for leeeeeeeenge siden!
Om du i tillegg til balanseproblemene legger til at venstre beinet mitt ikke ville lystre mine beskjeder, nærmer vi oss. Om jeg satt på en stol, måtte jeg oftest løfte venstre beinet mitt opp fra gulvet med hendene om jeg skulle ha det opp, om det så bare dreide seg om noen cm…

I dag tok jeg knebøy OPPÅ balanseputa på ETT BEIN, ja, og det var venstre!!!!!
Tenk det, 13 mnd etter operasjonen i Barcelona klarer mitt VENSTRE bein å løfte vekta av hele store meg! Ikke bare det, jeg hadde kontroll både nedover og oppatt! I tillegg ble jo alt mye mer utfordrende fordi jeg gjorde sirkuskunsten oppå balanseputa!!!

Dette er såååå mye mer enn jeg noen gang hadde turt å drømme om! Jeg trodde aldri at min venstre side skulle bli tilnærmet normal att en gang. Jeg var bare kjempe lykkelig da droppfoten ble att i Barcelona!

#chiari #skoliose #hydrocephalus #klippelfeil #tetheredcord #spinabifudaocculta #filumterminale #icseb #tilbaketillivet

4 thoughts on “Ett lite mirakel!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *