Ny aktivitet!

Har tenkt tanken ei stund, og i dag prøvde jeg.
Livredd for å ha begitt meg ut på noe som ville resultere i knall og fall. Nølende, veldig nølende forsøkte jeg, og vet dere hva?
DET GIKK!!!!!

I dag sykla jeg noen meter for første gang på over 8 år!!!

For ett år siden var det urealistisk å tro at jeg kunne sykle på vanlig tohjulsykkel. Balansen var så elendig at jeg hadde ikke klart å holde meg oppe. Ikke klarte jeg å tråkke rundt heller. Jeg kunne bare bruke høyre foten min, venstre fikk jeg brukt til å trå ned hvis, eller når foten bestemte seg for å fungere…
Merkelig å sitte her nå og tenke på hvordan føttene mine fungerte for ett år siden. Det føles så uvirkelig, for nå føles de helt normale!

Jeg prøvde sykkelen til far min i dag. Tror ikke det hadde vært så lurt å bruke min egen. Den fikk jeg i 1992, så redd dekka hadde eksplodert med meg på…

Over helga skal jeg ta med meg jr på sykkeltur! Første sykkeltur sammen med sønnen min!!!!! Hector må jeg vente litt med å ta med. Jeg må først bli litt sikker på syklinga att. Ser for meg at dette kan bli noe vi kan kose oss med, den lille familien vi er.

#chiarimamma #chiari #hydrocephalus #kfs #skoliose #tetheredcord #spinabifidaocculta #filumterminale #tilbaketillivet #nyaktivitet #mestring #sykkel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *