Topptur #2

Nå sitter jeg på toppen av Rennsennberget. Strålende sol, men en iskald vind er det. Det er så fint her! Utsikt 360 grader! Ser langt innover Jotunheimen, Skaget står majestetisk en annen retning, og Mellane ligger på rekke og rad.

video:video

Rennsennberget er hverken den høyeste toppen, eller den lengste turen. Jeg har vært oppå her med krykker, og jeg var her en tur i høst. Da med masse pauser før vi nådde toppen. I dag brukte jeg og Hector 13 min opp fra bilen. Hadde bare ei ørlita pause i starten av bakkene, og plutselig var vi oppe.

I går var vi på Haugahøvda. Også det en så mye lettere tur enn da jeg gikk den tidlig på høsten.

Det er så godt å kjenne at kroppen gradvis fungerer bedre!!!

#Rennsennberget #Haugahøvda #chiarimalformasjon #hydrocephalus #filumterminale #tetheredcord #spinabifidaocculta #skoliose #klippelfeilsyndrom #tarlivettilbake #tilbaketillivet #utpåtur #Valdres #ØystreSlidre #topptur #chiarimamma

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *