Et hårete mål…

Har tenkt ganske lenge på dette, og bestemt meg for å si det til dere. Da blir det brått litt mer forpliktende i forhold til om det bare er inni hodet mitt jeg har et mål.

For ei uke siden var det nok en gang Fjellmaraton med mål på Beitostølen. Da fikk jeg enda mer lyst til å gjøre virkelighet av tanken jeg har hatt i flere år etter jeg ble syk. Nå er kroppen såpass på lag at det kan være mulig også, noe som ikke har vært gjennomførbart tidligere år.

Som ekte Øystre Slidring har Fjellmaraton “alltid” vært en del av forsommeren min. Deltatt har jeg bare gjort en eneste gang, i 1997. Da gikk jeg miniton sammen med korpset. Vi brukte lang tid, og vi hadde det kjempegøy, i stekende sol.

At jeg har deltatt på Fjellmaraton er utrolig godt dokumentert. Selv om vi i korpset sikkert var de som brukte lengst tid på de 7 kilometerene, har bildet av oss blitt brukt i reklame i lokalavisa i mange år etter (heldigvis har de nytt bilde nå). Jeg i Russ 97 genser.

Hadde det ikke vært supert å kunne feire 20 års jubileum siden forrige deltakelse med å gjennomføre miniton 3 juni 2017? Ingen mål om tid osv, kun å gjennomføre.
Noen som har lyst til å bli med meg ???

#chiarimamma #chiarimalformasjon #hydrocephalus #klippelfeilsyndrom #skoliose #tetheredcord #spinabifidaocculta #tilbaketillivet #fjellmaraton2017 #miniton

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *