Hverdagsaktiviteter – stor glede!

I dag føler jeg at jeg har gjort enormt mye! For vanlige friske folk, er det vel jobb et par timer på ettermiddagen, jeg har brukt absolutt hele dagen. Gjør ikke noe det, for jeg føler kroppen fungerer! Mulig det blir noen pyton dager av dette, men akkurat nå føler jeg meg nesten som et supermenneske!
Akkurat nå har jeg satt meg etter å gjort unna all plenklippinga på tomta! Greit, jeg har gjort det på to økter, men likevel er jeg så utrolig fornøyd! I fjor sommer kunne jeg klippe et par lengder ved huset, så var den dagen, og flere dager ødelagt. I dag har jeg tatt alt!
Ikke nok med det, jeg har gjort andre ting også 😃 Jeg har klipt litt m kantklipper. Jeg har planta ut masse tomatplanter, og jeg har planta blomster i to verandakasser. Midt på dagen måtte jeg på skula og hente jr, og fikk handla mat til helga samtidig.
Opptur på den måten i dag, og greit med litt positivitet i alle andre bekymringer. Er så utrolig glad i heltene mine i Barcelona!!!! Noen som har tips om hva jeg kan gi de som takk når jeg skal på ett års kontroll?
For å nyansere bildet litt, så gikk hele ettermiddagen og kvelden bort til soving i går, men gjør ikke noe det når jeg har gjort så mye i dag!
Slappe av litt i sola nå, så må jeg bake gulrotkake i kveld. Er jo rask den bare jeg får starta 😉

God helg!

#chiari #hydrocephalus #filumterminale #institutchiari #Barcelona #hverdag #framgang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *