FRIHET! ENDELIG!!!!!!

Nå har jeg endelig fått friheten tilbake!
Jeg har nå lov å kjøre bil att! Hodet mitt fungerer bra nok nå, og jeg bruker så lite medisiner at fastlegen ga meg grønt lys!
Er så godt å kunne komme meg dit jeg vil på egenhånd!
Friheten har jeg og jr feira med et kinobesøk. Første gang jeg og han har vært alene på kino! Ille, gutten er 12 år, og først nå har vi vært på kino alene. Så godt!!!
Jeg kommer meg på butikken, jeg kan besøke folk, og jeg har kunne hente jr på skula når hodet hans ikke orker å fullføre dagen.

Litt skummelt å være bak rattet att, men jeg føler jeg har full kontroll! Så klart må jeg vurdere dagsformen om jeg kan kjøre eller ikke. Jeg vil jo absolutt ikke forårsake noen ulykke eller noe, så er jeg i tvil, ja, så lar jeg være å kjøre! Bare det å ha muligheten for å ta en tur, er helt vidunderlig!

#chiari #hydrocephalus #kfs #skoliose #tetheredcord #spinabifidaocculta #kjøre #frihetsfølelse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *