Helga mi

Endelig ei helg sammen med jr att. Det er godt! Nå har han vært borte tre helger på rad, så denne helga skal brukes godt👍👍! 

Merker at skula har begynt att. Mindre tid til å gjøre ting. Da er helgene desto viktigere. 

I dag har vi starta med å passe hunden til bror min. Rocco skal være her hele helga. Skikkelig kosegutt det, så ingen problem. Han og Hector går fint overens også. 

Ellers fikk jeg garn i posten i dag. Denne gangen skal jeg strikke jakke til meg selv. Så da MÅTTE jeg jo starte på den ☺


Har ikke fått strikka så mye, for har hatt en del vondt i såret att i kveld. Kjennes nesten som hele såret revner. Da er det i alle fall umulig å sitte, og å ligge på sofaen å strikke er ikke noe godt. 

I morgen (dag) skal jr i bursdag, ellers skal vi bare kose oss ute med sol og sommerfølelse. Må nyte siste innspurt av sommeren nå. 

Søndag har vi planer om å gjøre noe gøy. Håper bare formen min gjør det mulig. En ting er sikkert, klarer jeg søndagen uten å bruke krykker, ja, da kan jeg vel nesten si meg ferdig som krykkebruker for denne gang. Forhåpentlig for “alltid” ☺

 

#chiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #goldenretriever #engelsksetter #mollykofte #dustorealpakka #strikke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *