Lege i morgen

I morgen, eller egentlig i dag, skal jeg til legen for å fjerne stingene. 4 sting holder såret mitt sammen. Veldig skeptisk til hvordan det går. Såret mitt er så vondt på bakre del. Det river og sliter i det, og verker veldig, og enda verre hvis jeg legger meg ned… Har skifta plaster noen ganger der, og tatt bilder, og ser at bakerste halvdelen av såret spriker litt og litt mer…. Håper ikke det er noe dritt der! Orker ikke noe ekstra tull nå! Og har lyst til å få ut disse stinga, for nå skal det jo blil kjempe varmt utover i uka, og da vil jeg bade!!!

Skal komme med oppdatering i morgen jeg.

Sov godt!

 

 

#chiari #arnoldchiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #icp #sår #sting #suturer

One thought on “Lege i morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *