Sommerdag

Endelig kom det en sommerdag!

En dag med sol, uten alt for mye vind. For har jo vært slik i det siste at har sola titta fram, så har det blåst slik at det ikke har vært godt å være ute i det heletatt.

Fordi jeg er så redd det er noe tull med shunten min, og at jeg da evt snart får føtter som ikke vil fungere, gikk jeg og BPA til badeplassen i dag. Hector måtte få ta sitt første bad for sesongen.

Hector kosa seg veldig! Det var rett ut i vannet, og svømte og kosa seg selv uten at jeg kasta pinne til han.

Hector satt også i vannet, og det såg ut som han lurte på hvorfor jeg ikke kom for å bade også. Greit, jeg bader mye om sommeren, men det er nok litt vel kaldt i vannet nå. Har jo ikke vært noe varmt vær enda, og kjempe kaldt om natta. I dag tidlig var det faktisk kvitrima…

Hector syntes det var gøy å grave også. Han gravde hull og la seg og såg på vannet som kom inn i hullet. Skulle likt å visst hva han tenkte da. Han låg der og såg og såg, skakka litt på hodet, og stirte mer ned i hullet. Men fy så møkkete hund!!!!!!

#sol #sommer #sommerdag #bade #goldenretriever #badeergøy

2 thoughts on “Sommerdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *