Tilbake i senga mi 💜

ENDELIG skal jeg sove i senga mi att! Har ikke sovet her siden før jeg reiste på sykehuset 

Etter det som skjedde m høyre foten på riksen, har jeg ikke turt å gå trappa til 2.etg der jeg har soverom. Har rett og slett ikke stolt nok på føttene mine til å gå trappa. 

Ligger i senga og skriver på mobilen nå, og det er jo så utrolig god å kunne ligge rett ut og strekke meg! Har sovet mange netter på sofaen nå, og den er god å ligge på, men den mangler litt på lengda. Dessuten er det godt å ligge under dyna med åpent vindu! Noe helt anna enn å ligge delvis påkledd på sofaen med et pledd over meg. 

Fordelen med sofaen er at der har jeg tv, noe jeg ikke har på soverommet. Har sovet dårlig lenge nå der heg har sovet 1-2 timer, for så å være våken en time eller tre. 

Nei, nå får jeg se om jeg får tatt litt av skjønnhetssøvnen min ☺

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #sengami #nummen 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *