Gruer meg til i morgen…..

Gruer meg til jeg skal til nevrologen i morgen…..

Er  så redd det er nok en av de som har bestemt seg for at jeg er frisk lenge før han har sett meg.

Hadde jo vært supert å være frisk, men kjenner jo i hele meg at jeg ikke er det. Nå vil jeg ha en forklaring på ting!!!!

Det er vel for mye å håpe på…. Dette er vel nok en av nevrologene som ikke har peiling på chiari og hydrocephalus, men ikke tør innrømme det. I stedet sier han at alt er normalt…. De fant jo ikke noe galt med meg da jeg var innlagt i november, selv om jeg over natten gikk fra å være fullt oppegående, til ikke klare å gå uten å holde meg i noe…

At det er noe galt, det VET jeg. Jeg kjenner det på kroppen min. Også nevrokirurgen jeg var hos på privatklinikk før jul såg at det var noe galt. Han såg at jeg sleit med hele venstre side. Han har skrevet dette i papirene han sendte til bla lokalsykehuset, men om de ser på de vet jeg ikke.

Uansett så får jeg tatt MR i morgen, forhåpentligvis av hodet og HELE ryggen. Da har jeg bilder jeg kan sende til USA til Bolognese, for han vil se på de og komme med en vurdering. Å få vurdering fra han hjelper jo ikke meg noe, hvis jeg ikke får med meg leger i Norge på hans teori, men da har jeg litt mer “objektivitet” bak mine “krav” og meninger. Jeg føler meg i alle fall sterkere da til å stå imot og så på mitt om hva som er galt.

Om de sier i morgen at MR ikke viser noe galt, så tror jeg ikke på de. Jeg var hos nevrolog som såg på MR bilder av hodet mitt på lokalsykehuset i januar 09. Da forklarte han en student hvor problemet m chiari var osv osv. Han sa da at alt var kjempe fint etter operasjonen i august 08. Da kirurgen min på Ullevål såg samme bilde, bestemte han at jeg måtte gjennom nok en dekompresjon og i tillegg duraplastikk, fordi det var så mye arrvev i området at det var like trangt som før første operasjon. Så tillitten til lokal nevrolog har jeg ikke. Men er jo lov å håpe, for han jeg skal til nå, har jeg ikke vært hos tidligere. Tror jeg.

Jeg håper så veldig at de ser hva som er problemet på MR i morgen! Samme hva det er, bare de finner et problem de kan SE! Da kan de ikke komme og si at det bare er jeg som vil være syk, og lager mine egne symptomer. FOR DET GJØR JEG IKKE!!!!

 

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #arnoldchiari #hydrocephalus #vannhode #shunt #MR #nevrolog #hjelp #forståelse #hypokonder #håp #Bolognese #duraplastikk #dekompresjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *